Platby
- Prodávající poskytuje následující platební metody:
- platba klasickým bankovním převodem na bankovní účet prodávajícího – uvedeno v bodě 8.2 Podmínek;
- platba prostřednictvím elektronických platebních služeb PayU – provozovatelem elektronických plateb je společnost podle polského práva: PayU Spółka Akcyjna se sídlem v Poznani, Polsko, adresa: ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznaň, Polsko, zapsaná v obchodním rejstříku Národního soudního rejstříku Okresním soudem Poznaň – Nowe Miasto a Wilda v Poznani, VIII. hospodářské oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS: 0000274399, základní kapitál: 6 474 300,00 PLN, DIČ: 7792308495, webové stránky: www.payu.pl, držitel statusu zúčtovatele;http://www.payu.pl
- platba platební kartou – provozovatelem platební karty je společnost uvedená v bodě 8.1.2 Podmínek. Prodávající je oprávněn požadovat zaplacení celkové ceny výrobku před odesláním výrobku zákazníkovi. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
- V případě platby klasickým bankovním převodem je třeba platbu provést na následující číslo bankovního účtu: CZ485500006703257002/5500; CZ6703257002/5500 Do názvu převodu uveďte „Objednávka č. …..“.
- V případě platby prostřednictvím elektronických platebních služeb provede Zákazník platbu před zpracováním Objednávky. Elektronická služba PayU provozovaná provozovatelem uvedeným v bodě. 8.1.2 obchodních podmínek umožňuje platbu kreditní kartou nebo rychlým převodem z vybraných bank.
- Zákazník může změnit zvolenou formu platby pouze se souhlasem prodávajícího. Zákazník požádá o změnu formy platby písemně na adrese prodávajícího nebo na jeho e-mailové adrese: praha@designloznice.cz.
- Zákazník je povinen uhradit cenu Kupní smlouvy do 7 pracovních dnů od jejího uzavření (tj. do 30 dnů od podpisu Kupní smlouvy). ode dne, kdy Zákazník obdrží e-mail od Prodávajícího potvrzující přijetí Objednávky v souladu s bodem 7.2 – 7.4 Podmínek). V případě nezaplacení ve výše uvedené lhůtě se Objednávka podaná Zákazníkem ruší a nezaplacení se považuje za odstoupení Zákazníka od Kupní smlouvy, pokud Zákazník, který je Spotřebitelem, neprojeví jinou vůli.
- Vlastnické právo k výrobku zakoupenému na základě kupní smlouvy přechází na zákazníka zaplacením celkové ceny výrobku prodávajícímu.
- Výrobek bude odeslán až po jeho zaplacení, tj. po připsání platby na bankovní účet prodávajícího.
Náklady, termíny a způsoby dodání produktů.
- Náklady na dodání Produktu na území České republiky nese v každém případě Prodávající, s výhradou bodu 9.2 Podmínek. Prodávající zajistí možnost osobního odběru objednaného Produktu ve svém kamenném obchodě nebo kamenných obchodech, jejichž adresa je uvedena ve službě na adrese: V případě osobního odběru v souladu s výše uvedeným nese veškeré náklady spojené s dopravou z místa odběru do místa určení zákazník.
- Splněním objednávky se rozumí dodání objednaného Produktu zákazníkovi. Objednávky vyřizuje prodávající na území České republiky. V případě, že Zákazník potřebuje dodat Produkt mimo území České republiky, vyžaduje to individuální dohodu s Prodávajícím v průběhu procesu Objednávání. V takovém případě jsou náklady na dodání Produktu mimo území České republiky dohodnuty s Prodávajícím individuálně v průběhu procesu zadávání Objednávky.
- Termín dodání Produktu Zákazníkovi se skládá z doby kompletace Produktu počítané od okamžiku potvrzení Objednávky Prodávajícím (v souladu s body 7.2 a 7.3 Obchodních podmínek) a doby dodání Produktu dopravcem zvoleným Prodávajícím, přičemž dodací lhůta činí až 7 (dnů) pracovních dnů u Produktů popsaných na Webových stránkách jako skladové Produkty a 15 (patnáct) kalendářních dnů u Produktů popsaných na Webových stránkách jako neskladové Produkty, u Produktů na zakázku až 10 týdnů.
- Prodávající neodpovídá v případě závazných termínů za zpoždění dodávek Produktů způsobené vyšší mocí a událostmi, které Prodávajícímu způsobují značné obtíže nebo znemožňují provedení dodávek a které nelze přičítat Prodávajícímu. Za případy vyšší moci se považují zejména mobilizace, válka, povstání, stávka, výluka, úřední nařízení nebo jiné nepředvídatelné překážky, včetně případů, kdy k nim dojde u dodavatelů prodávajícího a jejich subdodavatelů. Výše uvedené okolnosti opravňují prodávajícího k odložení dodávky o dobu trvání překážky a přiměřenou dobu k obnovení provozu. Pokud se v důsledku výše uvedených okolností stane dodání zboží pro prodávajícího nemožným nebo neuskutečnitelným, je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.Prodávající přiloží k zásilce doklad o koupi Produktu s uvedením data prodeje Produktu, typu Produktu, prodejní ceny Produktu spolu s identifikačními údaji Prodávajícího včetně jeho nezbytných údajů.
- Zákazník by měl zkontrolovat stav výrobku, nebo pokud je to obtížné, stav zásilky (obalu) ihned po doručení za přítomnosti zástupce dopravce. V případě zjištění jakéhokoli poškození, ke kterému mohlo dojít při přepravě, je zákazník povinen sepsat příslušný protokol o poškození podepsaný zástupcem dopravce a neprodleně informovat prodávajícího. Provedení těchto úkonů spotřebitelem není podmínkou pro uplatnění práva na reklamaci podle článku 11 Podmínek.
- Prodávající neodpovídá za nedodání výrobku z důvodů na straně zákazníka, např. v souvislosti s uvedením nesprávné nebo neúplné dodací adresy, která znemožňuje dodání. V takovém případě Prodávající informuje Zákazníka o neúspěšném pokusu o dodání Produktu.